måndag 2 augusti 2010

Hejsan! Idag så har jag vatt med LillaMy.Vi spelade sims och fixade lite på min blogg och sånt sen så spelade vi ''mario kart wii''Å jag vann :D (som vanligt) åsså har LillaMy visat en jätte qulig film som jag ska lägga upp på bloggen [när jag kan göra sånt] Och så ska jag länka lite och sånt najsigt grejs!Vi har badat okså och jag hoppade från den lägsta klippan av typ alla för jag vågade inte :$ (stenbrottet i Dalby) Och så simmade vi runt lite tills My såg en ''Haj'' och blev lite rädd,då gick vi upp å åt lite smält choklad för att hon var så dumihivet så att hon tog med nogat choklad som smälter på 99 sekunder :/ Sen vågade My gå ner igen och så såg hon att det bara var en plastpåse (som jag visste helatiden) men jag var lite djävulsk där så jag sa inget, sen så domnade mina fingrar..då gick vi hem (:



2 kommentarer:

  1. Hihi det var kul ^^ Jag kan länka från din blogg till min. Då kommer fler och kollar

    SvaraRadera
  2. Ja gärna! :D tack så jtte mycket

    SvaraRadera

Kommentera..annars!