lördag 7 augusti 2010

Kläder idag + Veckans gulleplutt!

HEJHEJ! Här kommer två bilder på vad jag har för kläder idag och på veckans gulleplutt :)





Veckans gulleplutt måste ju bli Lilla Chili med min scarf

Bilden med katten lånade jag av fokis blogg :)


Så idag har jag mest vilat, jag sover inte så bra om nätterna men nu är nod det över, Jag vaknade klockan halv:12 idag,lite tidigt om ni frågar mej,Men innan så vaknade jag ju redan klockan 9:00 på morgonen! det går ju inte, LillaMy och Foki har inspererat mig med deras fina naglar, Just nu är jag nog för ung för att göra naglar men i framtiden typ när jag är jätte gammal, som 20 eller nåt..så kanske det är min grej att göra naglar. På tal om ingenting LillaMy håller på med ''ost'' naglar just nu, vi får se hur det går på:lillamysblogg.blogspot.com














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera..annars!